Regulamin
Salon pielęgnacji psów „Urban Studio”
§ I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- W naszym salonie ze względu na zachowanie najwyższej jakości oferowanych usług oraz w celu zapewnienia higienicznych warunków preferujemy:
- usługę kompleksową( rozczesywanie, podwójna kąpiel z nałożeniem odżywki, suszenie, czyszczenie oczów
i uszów, strzyżenie, obcinanie pazurków, perfumowanie).
- usługę kompleksową( rozczesywanie, podwójna kąpiel z nałożeniem odżywki, suszenie, czyszczenie oczów
- W celu wykonania usługi należy zarezerwować termin telefonicznie lub osobiście.
- Pozostawiając zwierzę pod opieką salonu klient akceptuje wszystkie warunki regulaminu!
- Każdy pies powinien posiadać książeczkę zdrowia z aktualnym świadectwem szczepienia.
- Dla ułatwienia pracy groomera i skrócenia czasu wykonywanej usługi psy strzyżone są bez obecności właściciela. Pod nieobecność właściciela pies jest spokojniejszy i współpracuje z innym opiekunem. W przypadku pozostania właściciela z psem i wydłużenia czasu wykonywanej usługi koszt usługi jest większy o 50%.
- Właścicieli psów agresywnych prosimy o informowanie groomera o możliwości ugryzienia i zabezpieczenie psa kagańcem. Dla naszego bezpieczeństwa psy agresywne podczas wykonywania usługi są w kagańcu.
- Zastrzegamy sobie możliwość odmówienia wizyty z uwagi na rozmiar, chorobę, agresję, brak aktualnego szczepienia lub odmienny stan zwierzęcia np.: ciąża, niedawno odbyta operacja (gojące się rany), cieczka itp.
- Wykonujący usługę nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia zwierzęcia, którego właściciel zataił istnienie choroby np. zaziębienia, padaczki lub niezrównoważenia psychicznego.
- Zwierzęta agresywne, stare, chore, zapchlone, bojaźliwe oraz niezrównoważone psychicznie strzyżone są wyłącznie na prośbę właściciela i na jego odpowiedzialność. W takim przypadku personel może poprosić o podpisanie specjalnego oświadczenia o świadomości możliwych konsekwencji wynikających z poddania pupila zabiegom pielęgnacyjnym.
- Zwierzę zostaje wydane wyłącznie osobie która go dostarczyła do salonu lub przez nią wskazanej.
- Nie podajemy, ŻADNYCH środków uspokajających, ani nie stosujemy ŻADNEJ formy przemocy wobec naszych klientów.
- Zwierzęta są fotografowane przed i po pielęgnacji do celów dokumentacyjnych. Zdjęcia mogą być też wykorzystane do celów reklamowych i promocyjnych, na portalach społecznościach, stronach internetowych, ulotkach itp. Klient ma prawo nie wyrazić zgody na wykorzystanie wizerunku jego pupila do celów promocyjnych lub reklamowych informując nas o tym przed wykonaniem usługi.
- W salonie pracujemy wyłącznie na profesjonalnym sprzęcie oraz używamy kosmetyków renomowanych producentów
- Każdorazowo po wykonaniu usługi stół oraz wanna poddawane są dezynfekcji specjalnym do tego środkiem a wszystkie narzędzia sterylizacji. Zabiegi wykonywane są w jednorazowych rękawiczkach.
- W przypadku bardzo mocno skołtunionej szaty wcześniej ustalona fryzura może ulec zmianie – liczy się przede wszystkim dobro i komfort zwierzęcia oraz będzie naliczana dodatkowa opłata związana jest z amortyzacją narzędzi.
- Prosimy o przyjrzenie się swojemu zwierzęciu w domu. Za obecność pcheł zauważoną przez groomera podczas zabiegu naliczamy dodatkową opłatę z tytułu konieczności dezynsekcji pomieszczenia. Ewentualne zwalczanie insektów jest obowiązkowe i wykonywane bez wcześniejszego uzgodnienia z właścicielem na jego koszt.
- Nie wykonujemy usług w domu klienta. Wizyty odbywają się tylko u nas. Istnieją wyjątki dla których odchodzimy od tej zasady, ale te mają swoje umotywowanie np. w stanie zdrowotnym zwierzęcia.
- Prosimy nie karmić pieska bezpośrednio przed wizytą oraz zapewnić mu możliwość załatwienia się.
- W przypadku opóźnienia związanego z umówionym odbiorem zwierzęcia wpływającego na pracę salonu, naliczana będzie opłata w wysokości 10zł za każde pół godziny, a po godzinach zamknięcia salonu 30zł za każde pół godziny.
- W przypadku w którym zwierzę nie zostanie odebrane w ciągu 3h od ustalonej godziny odbioru oraz nie będzie kontaktu
z właścicielem, uznajemy to za akt porzucenia oraz informujemy odpowiednie służby.
§ II. REKLAMACJE
- Priorytetem w naszym salonie jest bardzo wysoka jakość obsługi. Staramy się jak najlepiej spełniać Państwa oczekiwania w zakresie świadczonych usług. Reklamacje mogą zostać zgłoszone w trybie 24h od chwili wykonania usługi i tylko osobiście w naszym salonie. Reklamacje mogą dotyczyć tylko i wyłącznie sytuacji, kiedy groomer wykona niewłaściwe strzyżenie. Wówczas klientowi przysługuje prawo do wykonania poprawki.
- Informujemy, ze salon jest monitorowany 24h/dobę a personel należycie prowadzi kartotekę klientów oraz wykonuje zdjęcia przed wykonaniem usługi oraz po jej wykonaniu. Nie zwracamy pieniędzy w ramach reklamacji. Każda forma i próby wyłudzenia pieniędzy (fikcyjne i nieprawdziwe reklamacje) zostaną natychmiast zgłoszone do właściwego organu i na Policję.
- Informujemy, że dobra osobiste naszych pracowników podlegają ochronie prawnej, w związku z czym apelujemy, aby składana przez Państwa reklamacja odpowiadała wymogom prawa.
§ III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ SALONU
- Niezastosowanie się Klienta do wymagań regulaminu, w tym w szczególności niepoinformowanie o przeciwwskazaniach zdrowotnych zwierzęcia do korzystania z usług Salonu, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności Salonu za ewentualne powikłania po przeprowadzonym zabiegu. Salon i personel nie bierze odpowiedzialności za powikłania po zabiegu lub brak pożądanych efektów zabiegu w przypadku nie stosowania się do zaleceń po zabiegowych oraz pielęgnacji domowej.
- Salon jest monitorowany 24h/dobę a materiał nagrany przez system telewizji dozorowej jest archiwizowany dla celów bezpieczeństwa Klientów oraz Salonu.
§ IV. OFERTA SALONU
- Ceny wskazane w cenniku i na stronie internetowej nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, mają charakter wyłącznie orientacyjny.
Salon zastrzega sobie prawo do zmiany cen, a ostateczny koszt usługi ustalany jest indywidualnie w zależności od kondycji szaty, wielkości zwierzęcia oraz życzeń klienta. - Promocje i rabaty udzielane przez Salon nie podlegają łączeniu.
- Płatności za usługi świadczone w Salonie można dokonywać gotówką.
§ V. PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
- Program lojalnościowy jest to działanie Organizatora mające na celu nagradzanie lojalności klientów oraz ich aktywności na rzecz promocji usług Organizatora oraz na warunkach określonych w niniejszym regulaminie.
- Organizatorem programu jest salon Urban Studio Żaneta Urban ul. Paderewskiego 2 Bełchatów 97-400.
- Uczestnik jest to osoba, która przystąpiła do Programu na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.
- Celem programu jest zebranie 6 naklejek na specjalnej karcie kolekcjonerskiej (wizytówka firmy). Uczestnik otrzymuje jedną naklejkę po wykonanej usłudze kompleksowej. Otrzymane naklejki należy przykleić w wyznaczonym do tego miejscu na karcie kolekcjonerskiej. Po uzbieraniu wymaganej ilości naklejek klient przedstawia kartę kolekcjonerską aby otrzymać nagrodę.
- Wypełniona naklejkami karta kolekcjonerska jest podstawą do jednorazowego otrzymania nagrody. Wykorzystana karta kolekcjonerska zostanie przez nas zatrzymana.
- Naklejki nie podlegają wymianie na gotówkę.
- Nadwyżka naklejek przekazana na karcie kolekcjonerskiej nie podlega zwrotowi ani rozliczeniu rzeczowemu lub pieniężnemu.
- Nagroda – nagrodą w programie jest wybrany przez organizatora upominek w postaci: zabawki lub elementu dekoracyjnego (np. muszki) lub gadżetu lub innej rzeczy którą organizator uzna za stosowne.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności w przypadku utraty lub zniszczenia karty kolekcjonerskiej i w takiej sytuacji uczestnik będzie musiał rozpocząć zbieranie naklejek od początku na nowej karcie.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu w dowolnym terminie.
§ VI. TERMIN WIZYTY
- Każda umówiona wizyta w naszym salonie potwierdzana jest 1 dzień wcześniej poprzez SMS z datą oraz godziną wizyty. W sytuacji braku potwierdzenia wizyty do godziny 18:00 (gdy klient nie oddzwoni lub nie odpisze na SMS-a), wykreślamy wizytę z terminarza.
- W sytuacji, gdy klient nie pojawi się na umówioną i potwierdzoną wizytę dwukrotnie, przed umówieniem kolejnej wizyty zobowiązany będzie do wpłacenia zadatku, w kwocie 100 zł. Zadatek musi zostać wpłacony na konto salonu lub osobiście najpóźniej na 2 dni robocze przed planowaną wizytą. W przypadku nie pojawienia się na tej wizycie zadatek przepadnie, jeśli wizyta odbędzie się, zostanie on uwzględniony w opłacie za wizytę.
- Na zarezerwowane zabiegi należy zgłaszać się w wyznaczonym czasie. W przypadku znacznego spóźnienia na zabieg, może nastąpić konieczność skrócenia zabiegu. Należy jak najszybciej telefonicznie poinformować personel Salonu.
- Klient powinien każdorazowo poinformować Salon (telefonicznie, mailowo lub osobiście) o konieczności zmiany terminu lub odwołania umówionej wizyty bądź zabiegu, najpóźniej 12 godzin przed planowaną wizytą. Punkt ten nie dotyczy klientów którzy odwołają wizytę korzystając ze swojego wcześniej założonego konta na stronie internetowej salonu.
- Salon posiada w swojej ofercie bony prezentowe. W przypadku braku odwołania zarezerwowanego terminu zabiegu bądź wizyty w ramach bonu prezentowego przed upływem 24 godzin przed zabiegiem, usługę tę uznaje się za wykonaną.
W uzasadnionych przypadkach i wyjątkowych sytuacjach losowych, dopuszcza się możliwość przedłużenia bonu lub zamiany usług po indywidualnej konsultacji z personelem Salonu. - Salon zastrzega sobie prawo do odwołania zabiegu z jednoczesną zmianą terminu rezerwacji lub możliwością umówienia nowego terminu w późniejszym okresie. W sytuacjach nagłych, Klienci będą poinformowani o konieczności odwołania zabiegu bądź zmianie terminu zabiegu w najszybszym możliwym terminie, w pozostałych przypadkach – przed upływem 24 godzin przed wyznaczonym terminem. W przypadku konieczności zmiany terminu zabiegu wynikłej z okoliczności leżących po stronie Salonu, klient wybiera najdogodniejszy dla siebie najbliższy wolny termin zabiegu. Jeżeli zmiana terminu dotyczy zabiegu w ramach bonu, bon ulega przedłużeniu o okres równy w/w opóźnieniu.
§ VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Skorzystanie z usługi wykonanej w salonie „Urban Studio” oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.
- Niezastosowanie się klientki czy klienta do wymagań regulaminu skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności salonu „Urban Studio” za przeprowadzony zabieg.
- Klient ponosi odpowiedzialność finansową za zawinione uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia Salonu przez siebie lub przez swoje zwierzę.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione poza wyznaczonym miejscem do przechowania bez nadzoru. Nie odpowiadamy za rzeczy skradzione na terenie Salonu przez obce osoby.
- Salon zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdym czasie bez podania przyczyny.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Regulamin znajduje się na stronie www.urbanstudio.pl oraz w salonie Urban Studio ul. Paderewskiego 2 Bełchatów 97-400
Regulamin obowiązuje od 01.06.2018